Doorgaan naar inhoud
Slaap lekker, wij staan ​​achter je - Gratis verzending op al onze producten
Slaap lekker, wij staan ​​achter je - Gratis verzending op al onze producten

MISTER SANDMAN – TEAM LEAD CUSTOMER SERVICE (M/V/D), BERLIJN

Mister Sandman – Teamleider Klantenservice (m/v/o), Berlijn

Wij zijn een jong, opkomend e-commercebedrijf dat volledig wordt gefinancierd uit de operationele cashflow. Sinds onze oprichting in juli 2015 hebben we al meer dan 250.000 matrassen verkocht. Mister Sandman is momenteel actief in 8 landen en plant verdere expansie.

Nu hebben we ondersteuning nodig om ons succes verder te stimuleren, nieuwe producten te ontwikkelen, onze eigen winkel te verbeteren, een sterk merk te creëren en ons verhaal voort te zetten.

We willen ons zeer gemotiveerde team uitbreiden met mensen die bereid zijn om met ons mee te groeien.

 

uw verantwoordelijkheidsgebied

  • Je bent verantwoordelijk voor de service- en kwaliteitsnormen, evenals voor de prestaties en het behalen van doelen van ons klantenserviceteam
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle leden van het klantenserviceteam
  • Je voert feedbackgesprekken en bent nauw betrokken bij de ontwikkeling van medewerkers
  • Je ondersteunt ons bij de ontwikkeling van het klantenservicegebied en geeft actief vorm aan onze processen in samenwerking met klanten
  • Je behandelt de vragen van onze klanten uit Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland via e-mail
  • Je adviseert klanten over ons productportfolio alsmede het bestel- en retourproces en ondersteunt hen bij de afhandeling
  • Je wisselt voortdurend van gedachten met andere afdelingen om onze processen als geheel te optimaliseren
  • Je stuurt zelfstandig projecten aan en helpt de dienstverlening voor onze klanten op de lange termijn te verbeteren

jouw profiel

  • 1-2 jaar professionele ervaring op het gebied van klantenservice en klantenservice, hotellerie, toerisme, gastronomie, detailhandel of soortgelijke diensten
  • Duitse taalvaardigheid op moedertaalniveau, een andere taal is een pré
  • Sterke communicatieve vaardigheden, oplossingsgericht handelen en een dosis kalmte
  • Betrouwbaar en nauwgezet werken met een service- en klantgerichte manier van denken
  • Solide MS Office-vaardigheden


Wat wij jou bieden

  • Mailgerichte klantenondersteuning (geen callcenter)
  • Onmiddellijke invoer
  • Zelfstandig werk en veel ruimte voor eigen initiatief
  • Doorgroeimogelijkheden en de mogelijkheid om verantwoordelijkheid te nemen
  • Een toekomstgericht, veelzijdig en dynamisch werkveld
  • Platte hiërarchieën en een flexibele werkomgeving, die ook de mogelijkheid biedt voor incidenteel thuiswerken
  • De typische startup-sfeer met een kantoor midden op Prenzlauer Berg in Berlijn

Geïnteresseerd?

Stuur ons dan een bericht en je CV naar jobs@mister-sandman.de (Dhr. Paskalski).

Zuletzt angesehene Produkte